Alla inlägg under september 2010

Av Jenny - 5 september 2010 07:05

Hallojs!

Gårdagen var som jag skrev, perfekt. Vi la oss tidigt, vart helt slut. Men i dag ska vi vara hemma, kanske gå en långpromenad, tvätta är ett måste, men annars blir det nog att slappa.

Lite bilder från i går:

         

Av Jenny - 4 september 2010 19:30

.. är nog minst sagt vad jag är nu. Men dagen har varit PERFEKT, bra väder och allt har flytit på så bra.

Inga bilder i kväll, är helt enkelt för trött. Ska lägga barnen nu och sen blir det lite mys i soffan innan sängen.

God natt!

Av Jenny - 4 september 2010 09:52

Hallojs!

Håller på att fixar inför dagens kalas. Barnen kommer kl. 11, så jag ska strax ta en dusch och fixa till mig.

Ev. blir det lite bilder i kväll, det beror på hur länge alla stannar ;)

Ha en bra dag!

Av Jenny - 3 september 2010 16:58

har det inte blivit gjord något större än. SUCK sa min sambo när han fick höra det, han trodde väl att jag skulle ha gjort allt som vanligt...

Tindra har varit jättebusig i dag. Här kommer några bilder.

    

Nu ska det göras tacos och sedan är det väl bara att sätta i gång. Ha en trevlig kväll!

Av Jenny - 3 september 2010 12:37

Nu är vi hemma igen, ialla fall jag och Tindra. Moa är med farfar men de kommer hit lite senare.

Fick handlat mer inför i morgon, men glömde hamburgerkött som vi ska bjuda på barnkalaset. H får köpa med sig det på vägen hem. Snacka om att ha mycket i huvudet just nu...

Av Jenny - 3 september 2010 06:26

Åh om ni bara visste vad jag älskar fredagar!!

Även om man som jag "går hemma" så är det härligt när sambon är hemma och man kan göra saker tillsammans.


Just nu sitter jag uppe med Tindra. Hon är lite knepig med det att desto senare hon lägger sig desto tidigare ska hon upp morgonen efter. Inte sååå kul alltid!

Nå väl, i dag är Moa ledig. Det är hon alltid på fredagar. Vi ska städa en del, fixa det mesta inför kalasen i morgon(barnen kommer 11) men i kväll antar jag det blir lite mys också.

Ha en bra dag!

   

Detta är Tindra! 7 månader i dag <3  

Av Jenny - 2 september 2010 21:34

Här kommer lite bilder från dagen.

 

Glad lillasyster...

Här fick hon sin älskade trumpet... 

Redo för en kalasdag på dagis!

Av Jenny - 2 september 2010 13:46

I dag och några dagar framöver är det fullt upp. Det blir ett lite hastigt kalas i kväll, så det ska städas i eftermiddag. Nu kom svärföräldrarna för en fika. Phuuu...

Återkommer!

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards