Alla inlägg den 25 september 2010

Av Jenny - 25 september 2010 16:21

VARNING! Här kommer ett gnälligt inlägg!


Jag är på pissdåligt humör. Trött som ett as efter flera nätter med lite sömn.


Vi fick i alla fall bokat en resa. EN lägenhet kvar dit vi ville. Gran Canaria, BaÌa Feliz, 8-15 november. Skitbra flygtider. Hotell med All inclusive och bamseklubb och hela köret.    Längtar redan!!


Ska nu bli sams med min sambo efter att jag skällt på han. Efter det en dusch och middag hos vänner. Ha en bra kväll...   

Av Jenny - 25 september 2010 06:14

Bara tanken på att skaffa ett 3:dje barn överger mig väldigt snabbt när Tindra börjar stöka 12 i natt, sen är jag upp ett antal gånger, ger välling 04.30 och så får man bara somna om för att tvingas gå upp 05.15 Inget roligt!


I går kväll när jag väl var hemma så var jag så trött så jag orkade helt enkelt inte berätta hur det hade gått med Kalle. De tog han så sent i går, så jag fick inte hämta honom förrän 18.15 och sedan har jag dryga timmen att köra hem. Han har i alla fall början till magsår, de har tagit en massa prover för att se om det stämmer men de tror det iaf. Dietmat(dyr!!)ska lösa detta problem och lite "Losec" för hundar. Han var i af glad när jag kom!


I dag ska vi åka till stan för att boka resa. Efter det ska vi hem och fixa lite. Och i kväll är vi bortbjudna.

Ha en br dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards