Alla inlägg under september 2010

Mys

Av Jenny - 14 september 2010 13:01

Vi blir inne och myser i dag. Det vräker ner utanför, och ska så göra resten av veckan tydligen...jaja, det var väl ganska väntat-det blir ju så på hösten.

Simmet var trevligt som vanligt, Tindra blir så glad när man gå i bassängen  


Blir lite trött på mina svärpäron, nu kan de tydligen inte komma tidigt på fredag morgon och ta barnen...SUCK


Av Jenny - 14 september 2010 07:58

Usch! Får skärpa mig, dåligt bloggande och tråkigt utan bilder eller hur?

Nåväl, vi sov länge i dag så nu äter vi lite snabbt frukost och ska stax i väg till dagis. Vi sov nog så länge i dag för det är så grått och trist ute,det regnar i dag och det har det inte gjort på länge, i alla fall inte så det är så här grått ute.


I dag ska jag & T på sim. I eftermiddag ska jag nog börja rensa ur min graderob(nä, det har inte blivit gjort än-i går blev det fönsterputsning).


Have a nice day!


Av Jenny - 13 september 2010 06:43

Vi fick ett infall att åka till Ikea i går efter Moas dans. Detta visade sig vara bra, för när vi kom ner så minskade det betydligt med folk.


Vi skulle ha ; sängbord(hade kollat ut ett par som hänger på väggen ), bord till barnstolen, glas, blöjhink och lite annat smått & gott. Fick tag på allt! Det är ju inte alltid man får det på ikea...ska väl börja i dag att montera så kan jag visa här sen!


I dag blir vi hemma jag & Tindra. Ev. en promenad medans Moa är på dagis.

Ha en bra dag!

Av Jenny - 12 september 2010 10:18

Jaha, nu är alla nästan sjuka. Moa är väl den enda som känner sig bra. Tindra har knappt sovit i natt, hon kunde inte andas genom näsan vid 4i natt, så då fick vi upp och ge henne näsdroppar.

Sedan har hon sovit oroligt så jag kunde knappt sova förrän H tog henne nu på morgonen, så jag fick sovmorgon till 9.15 Det var välbehövligt!

Men vi hostar,snörvlar, och har ont i huvudet.


I dag ska Moa börja sin discodans. Efter det ska jag ev. på klädparty, me&i men får se hur vi mår.


Nu tyckte min sambo att jag skulle ut och rida, så det är bäst att sätta fart. Ha en bra dag!

  

Redo för öppna förskolan i fredags.

Av Jenny - 11 september 2010 18:50

har vi:


  • Städat nedervåningen, dammsugit & moppat golv
  • Lagat mat(händer inte alltid i detta huset ;) )
  • Fixat en höförvaring till hästarna, så de har fri tillgång
  • Lekt

Nu är H & Moa och hyr film,så när de kommer hem blir det mys i soffan!


Ha en trevlig kväll


Av Jenny - 11 september 2010 10:02

Jag gick med i Buzzador för ett tag sedan, och ska nu vara med i en kampanj för att testa Pampers!






Anmäl dig du här, det är gratis och man får testa en hel del roliga saker! (vill du skriva in att jennyponny rekryterade dig blir jag extra glad!)

Av Jenny - 11 september 2010 09:42

Tråkväder ute men jag känner mig lite bättre i halsen. Tjock och grötigt att prata med inte så ont. Hoppas det går åt rätt håll!


I natt har Tindra varit vaken varannan timme ungefär. Det börjar att bli "vardagsmat" nu, så man tänker inte så mycket på det. Förutom när man inte känner sig bra och hon vaknar 05.45...men min snälle sambo lät mig sova i morse :)


I dag händer inte mycket roligt, ska städa, tvätta och ev. påbörja en rensning i min garderob. Nu är det nämligen bestämt att jag åker med H till Stockholm nästa helg så då kan man ju införskaffa lite nytt!!! Det blir hotell fre-sön, varav hela lördagen ska tillbringas i city. I LIKE! men hur ska jag klara mig utan mina barn??har ju inte varit ifrån Tindra en enda natt sedan hon föddes...

Av Jenny - 10 september 2010 14:16

Har fortfarande inte fått hem min dator & skriver fortfarande på en minidator. Moa har hostat och har slem i halsen men är pigg. Jag och Tindra har fått samma sak, jag vaknade upp i morse med ont i halsen och känner mig hängig. Det tråkiga vädret gör väl sitt till också, grått & trist.

Vi har i af varit på öppna förskolan i dag, det var käckt, de har flyttat till nya lokaler.

Nu ska vi mysa inne resten av dagen.


Ha en bra dag!

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards