Alla inlägg den 1 september 2010

Av Jenny - 1 september 2010 17:23

Fick precis reda på att H (min sambo)ska jobba över i dag, till sent. Inte kul...hade tänkt rida i  kväll men vet inte om det blir av då H lär inte komma förrän barnen lagt sig, och då lär man ju vara helt slut  


Ingen trumpet har det kommit heller....Nä nu ska jag dricka kaffe så jag inte somnar innan barnen...  

Av Jenny - 1 september 2010 14:59

Jag är med och tävlar hos Happily ever After om ett valfritt tryck från Studio Nele. Tävla du med!

Av Jenny - 1 september 2010 13:14

  

(Jag vill bara påpeka att alla bilder jag lägger upp här är inte ok att låna eller kopiera)

Av Jenny - 1 september 2010 12:51

Nu är min stora tjej, Moa hämtad från dagis. Jag fick lämnat in lite glass också som ska bjudas på i morgon då hon fyller 5 år!

Jag väntar spänt på ett SMS, då jag ska få ett paket med posten i dag. Det är Moas ena födelsedagspresent nämligen en trumpet!! Det är det enda hon önskar sig, får se om den kommer till användning, eller om vi ska sälja den efter att vi blivit döva ;)

I eftermiddag händer inte så mycket egentligen, ska väl tvätta lite och slappa för i morgon ska det storhandlas inför helgens alla kalas...

Av Jenny - 1 september 2010 10:30

Hej!

Ännu en ny blogg, men inte en ny bloggerska. Har bloggat i ca 2 år men då på metrobloggen. Fick i förra veckan radera min blogg där, då en person tog bilder på mina barn och skämtade om dom på sin blogg. Inte kul, därför valde jag att radera den. Saknar redan att blogga, så därför gör jag ett nytt försök här!


Jag är 30 år, bor på en gård med hästar, hund, katt och kanin. Självklart bor jag med min sambo H och våra prinsessor som är 5år(i morgon) och 7 månader(på fredag). Jag har ett humör som går lite upp och ner, är lite smårund men gillar för det mesta livet. Just nu är jag föräldraledig men annars pluggar jag, med drömmen om att öpnna en foderbutik på min egen gård.

Undrar ni något fråga gärna!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards