Alla inlägg under september 2010

Av Jenny - 9 september 2010 09:22

Sista dagen i veckan för Moa på dagis. Veckan har gått riktigt fort trots att vi inte gjort mycket i veckan. Skönt det också i bland!


I dag efter att vi hämtat Moa ska vi åka till några vänner i stan. Barnen brukar inte gå så bra i hop tyvärr när vi är hos oss men vi hoppas på annat i dag när vi ska vara hos dom. De barnen går inte på dagis el liknande så jag tror de har lite svårt att dela med sig ;)
Några bilder kan jag inte dela med mig av i dag, älskling råkade få med  sig min dator i dag också. Kanske i kväll...
Ha en bra dag !
Av Jenny - 8 september 2010 13:56

Känns lite konstigt i dag för jag har inte min dator utan Moas minidator. Min är utlånad.

Hitills i dag har vi varit på babysång, Tindra och jag. Moa har varit på dagis som vanligt. Sången var trevlig, och vi "lärde känna" fler som bor i närheten av oss. Tyvärr fick jag huvudvärk precis innan som sitter i fortfarande. Tindra sover nu gott, och  Moa myser lite inne för hon är förkyld.


I natt har jag sovit hela natten, i eget rum. H har tagit barnen vilket var skönt, men det är kanske därför jag har huvudvärk???!

Nåväl, inget att göra åt. Får ladda inför kommande natt...

Av Jenny - 7 september 2010 15:41

Låter väl inte allt för roligt va??

Moa har blivit förkyld i natt, men är ändå pigg. Vi har inte gjort mycket vettigt på eftermiddagen men babysimmet var roligt på förmiddagen. Tyvärr inga bilder därifrån, eftersom jag var själv...Naggande god huvudvärk har jag som jag hoppas försvinner. Trött är dessutom bara förnamnet. Men i natt ska jag få sova i eget rum långt i från barnen så jag får sova. Det ska bli underbart!


I kväll har jag bara lust att bädda ner mig och se Idol och Ullared men jag borde ta en ridtur...


Detta hållet lillbusen på med just nu:

    

Av Jenny - 7 september 2010 06:24

God morgon!

Jag blir galen på mina barn! Aldrig får man sova. Moa har legat i Hs säng i natt, dvs. brevid mig och hållt på. Tindra har varit vaken 3 gånger sedan 02, och nu senast 05.45 men jag fick henne att somna om så hon sover fortfarande. MEN hon väckte ju Moa så nu sitter jag och hon uppe.

I dag är det iaf babysim för mig & Tindra. Vad som händer i eftermiddag vet jag inte ännu. Ha en bra dag!

Av Jenny - 6 september 2010 18:19

I dag har Tindra klämt i sig 2 stora barnmatsburkar! + ½ burk fruktpuré. Hoppas detta ger resultat för nattsömnen. Hon fick dessutom bara sova mellan 14-16, annars brukar hon få sova till 17.


Nä nu ska jag leta upp baddräkten...

Av Jenny - 6 september 2010 16:44

De kommer aldrig att få runda fina pannkakor. Jag är helt kass på att steka pannkakor. De smakar bra, men har ingen rund fin form. Moa börjar vänja sig kan man säga...

Nåväl, i dag har inget speciellt hänt, tagit en promenad med hund& häst, tagit en powernap, tvättat och handlat lite.

I morgon är det baddags för mig&Tindra, så nu ska jag leta upp badräkten.

 Ciao!

Av Jenny - 6 september 2010 06:56

Jisses vilken rörig natt det har varit här. Tindra har vaknat 6 gånger och så vill hon dricka välling, det är det enda som hjälper. Men hon dricker inte mycket, utan somnar om igen. SUCK...det måste vi få ordning på, så går inte att ha det varje natt!


I dag händer inget speciellt, hade tänkt en långpromenad medans Moa är på dagis, men får se om jag orkar...H ska jobba över i dag så jag är själv med tjejerna hela dagen. Kanske ska ta med mig hästen på promenaden så slipper jag ta hand om honom i kväll när tjejerna somnat??


Nåväl, ha en bra dag!

Av Jenny - 5 september 2010 18:20

Vi gick en promenad inne i stan i dag och matade fåglar. En fika blev det också! Härlig dag!

        

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards