Alla inlägg under november 2010

Hej

Av Jenny - 24 november 2010 14:45

Jag har bestämt mig för att inte blogga vidare, i alla fall inte regelbundet. Det händer så mycket i mitt liv just nu så jag får fokusera på det. Inget farligt med vare sig mig eller någon i min närhet, men det händer mycket ändå.

Avslöjar kanske om en vecka eller så vad som händer, för de som är nyfikna ;)



Ha det bra tills dess

Av Jenny - 21 november 2010 10:03

Här sitter jag och funderar. Har NOLL motivation till allt, och har så haft de senaste dagarna. Sånt är ju livet ibland, det går upp & ner.


Det kanske kommer blider från vår resa så småningom, just nu har jag vare sig tid eller lust.


I morgon ska jag & T i alla fall till ÖF en stund. Får försöka komma ut och piggna till lite, det behöver nog både hon & jag :)

Av Jenny - 18 november 2010 18:10

Det har varit full rulle sedan vi kom hem. Jag har haft barnen själv, H har varit på kurs i Sthlm men är nu på väg hem. Som tur var flög han t/r så det går snabbt. Själv har jag mest varit trött och orkeslös. Ser en massa som behövs göras här hemma men kan bara inte ta tag i det...hoppas man får mer motivation nu när älsklingen är hemma.

Av Jenny - 16 november 2010 07:55

Hejsvejs!

 Nu är vi hemma igen, landade ca 20.30 i går kväll. Vi har haft en bra vecka med mycket sol & bad. Ska gå i genom bilder i dag och om jag hinner lägger jag upp några.


Kram

Av Jenny - 7 november 2010 06:55

Äntligen en dag närmare måndag. I dag står packning, städning & allmänt fix på schemat. Det ska förberedas en del för de som ska ta hand om våra djur också.


Det blir en bloggpaus denna veckan jag är borta, om jag inte kommer åt någon dator där nere under veckan. Återkommer förhoppningsvis med bilder tisdagen 16/11.        




Ha det jättebra tills dess!

Av Jenny - 6 november 2010 10:51

  

Lite sliten gick jag upp med Tindra vid 6, men det är sååå härligt att det nu är semester på g, och att vi får vara tillsammans hela familjen en hel vecka, utan måsten! så då är det lite lättare att gå upp...


Kvällen i går var mycket trevlig, massa god mat, skratt, pingisturnering & tårta.


I dag står klippning av mitt hår på schemat(vääääldigt välbehövligt)och middag hos svärpäronen.  Hem och lägga oss tidigt också känns det som  ;)

Av Jenny - 5 november 2010 06:43

Äntligen fredag!

Som jag har längtat! Sista arbetsdagen för H, sen är vi lediga tillsammans en hel vecka!! Som det ska bli skönt...


I dag står städning på schemat. I kväll är det fest för stallgänget. Det ska bli skoj!


Ha en bra dag!


(och Malin F, en extra bra helg ;)  )

Av Jenny - 4 november 2010 05:48

Pheeew... Moa vart inte sjuk, det var nog bara magknip. Svårt att veta när man själv inte var med, men men det viktigaste är ju att hon inte blev sjuk.


Snart fredag, som jag har längtat! I morgon har vi lite fest här för stallgänget, som vi har varje år. MEN i dag ska vi till Ale med en häst som är inackorderad här. Det lär ta större delen av dagen och efter det är det nog sängen för barnen osv. Sen orkar man inte mer. Somnade före 21 i går. Jisses säger jag bara.

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards