Alla inlägg under september 2010

Av Jenny - 20 september 2010 12:08

Har svårt att få något vettigt gjort i dag. Det här med Kalle är lite påfrestande faktiskt. Min mamma är och hämtar Moa i dag, och vi ska äta lite när de är tillbaka, tyvärr så är jag inte hungrig :(

Av Jenny - 20 september 2010 09:10

Insåg att jag måste till veterinären med vår hund i dag. Hade en tid på torsdag, för han har betett sig konstigt ett tag. Han har börjat äta strumpor och sedan kräks han mycket men har varit pigg för övrigt. I dag kunde han inte ens äta upp sin mat, och han som alltid är matglad :/


Det är nog bara att ställa in sig på det värsta...

  

Av Jenny - 20 september 2010 06:12

Härligt att gå upp och se valresultatet!  Men Sd hade kunnat kvitta. Mina vänner som är engagerade i S har hela tiden tjatat om att svenska folket väljer de de vill ha och precis så blev det! Fast så klart inte som de ville &trodde ;)


Nog om valet.


I dag händer inte så mycket, ska bara vara hemma. Ska få rida i eftermiddag, min mamma kommer och tar barnen en stund.

Ha en bra dag!

Av Jenny - 19 september 2010 16:57

Hallojs! Nu är vi hemma igen. Helen har varit fantastisk på många sätt. Trevligt sällskap, god mat, vin & shopping. Kan det bli bättre?


Tyvärr så glömdes kameran hemma, så några bilder finns det inte att bjuda på.


Tindra har lärt sig att stå upp under helgen.Hon ställer sig upp själv bara hon har något att ta tag i. Krypningen är bara dagar bort skulle jag tro.

Nu blir det inte så mycket gjort mer i dag, ska mysa med barnen och lägga oss tidigt.

Av Jenny - 16 september 2010 20:05

Nu är barnen lämnade, huset städat och djuren omhändertagna för i dag. Nu återstår det att packa & duscha.

I morgon börjar dagen 04.30 Gäsp... 

Av Jenny - 16 september 2010 05:52

I dag ska jag på utvecklingsamtal när jag lämnar Moa. Det brukar inte vara något speciellt utan det brukar gå fort. När vi kommer hem ska det städas. Min mamma hämtar Moa, och när de är hemma ska jag ta en ridtur.

Sedan kommer det värsta ;

 Jag ska åka och lämna barnen hos deras farfar&farmor. Nä då det kommer nog att gå bra ;)


På vägen hem ska jag handla. Efter det ska vi hem, packa, städa det sista. Det får bli sängen tidigt för vi ska åka 05.00 i morgon.

Ha en bra dag!

Av Jenny - 15 september 2010 16:07

Det var dags att klippa Moa i dag. Dels för att det är skolfotodags på måndag, men även behövligt då luggen stack henne i ögonen. Här är resultatet:

  

Hon har fullt av virvlar i håret, dels en stor i luggen, så det är inte helt lätt att få den 100 % bra men jag blev nöjd och så även Moa(mest för att mamma skulle sluta någon gång) Så här såg det ut innan om än en suddig bild:

   

Denna i från i söndags när hon skulle på dans. 

Av Jenny - 15 september 2010 13:25

Det slutade med i går att vi måste  till Sthlm tidigare än planerat, så vi lämnar barnen i morgon eftermiddag hos deras farfar&farmor. De sover där och på fredag morgon åker de till oss och bor sedan där resten av helgen. Ytterligare en natt jag måste vara utan barnen. SNYFT!


Men jag räknar med att ladda batterierna ordentligt när jag är borta så de får hem en pigg&glad mamma.

 

Hitills i dag har vi varit på den veckovanliga babysången, och ska tillbringa eftermiddagen hemma. Roligare än så blir det inte...


Ciao!

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards