Alla inlägg under september 2010

Av Jenny - 24 september 2010 05:57

Hallo.


Tidigt uppe i dag, Tindra ville upp 05.30 Usch, det är för tidigt tycker jag, i alla fall när man inte får sova på natten heller. Moa sover fortfarande.


I dag är ingen rolig dag heller. Jag har lovat Moa att åka på teater, efter det får vi hem en sväng och sedan lämnar jag barnen hos mormor under tiden jag åker för att hämta Kalle. Hoppas nu det går bra!!!


Vad som händer i kväll-inte mycket. Vi är båda trötta så lägger oss säkert samtidigt som barnen....

Av Jenny - 23 september 2010 16:37

Tindra har slagit sig. Hon ramlade ur vagnen, men det gick bra. Det låter värre än vad det är, hon klarade sig riktigt bra, fick en bula men mår fint (iaf än så länge)får hålla henne under uppsikt och inte låta henne sova förrän till natten. Pratade med 1177, och de sa att jag skulle avvakta.

 

Men vad det gör ont i hjärtat på mig...

Av Jenny - 23 september 2010 14:51

I dag var det rolig post, mina favvotidningar var med bland dessa.

  

Jag hämtade även ut Pampersblöjorna som nu ska testas flitigt ;)

Av Jenny - 23 september 2010 09:19

I natt har jag fått sova ganska hyffsat, Tindra har "bara" vaknat var 3:dje timme. Woho...

I dag ska vi handla mat innan vi hämtar Moa. Snart ska jag lägga Tindra för en nap och då ska jag röja lite. Roligare än så blir det inte...H blir sen i dag så jag har kvällen för mig själv, men som vanligt har jag en massa att göra.


Vi har börjat ställa oss en stund varje kväll på vår crosstrainer. Det är nästan pinsamt att inse vilken dålig kondis man har...men det ska det bli ändring på nu!!!  

Av Jenny - 22 september 2010 20:53

..hemma är vi, men ska tillbaka till Blå stjärnan på fredag för en gastroskopi på Kalle. De gjorde ultraljud i dag, men det visade inget speciellt.

Så i morgon får han bara frukost och ska sedan fasta. Inget vatten från kl 20. H lämnar honom tidigt fredag morgon och jag får(förhoppningsvis)hämta honom på eftermiddagen.

Inget roligt det här men vi hoppas att de hittar orsaken...

God natt!

Av Jenny - 22 september 2010 06:14

Föräldrautbildningen i går kväll var väl så där. Vi har i alla fall bestämt att det blir bara jag som går i fortsättningen, H känner att han har annat att göra ;)


I dag ska vi ju som sagt med Kalle till blå stjärnan. Vi får hämta H redan 11.30, så äter vi innan för sedan kan det ta tid innan vi får mat igen. Sånt här är inget roligt att göra, när man vet att hans liv hänger på en skör tråd, men man är ju skyldig han detta, om inte annat som djurägare.

Håll tummarna för oss i dag tack!

  

Tid

Av Jenny - 21 september 2010 14:13

Nu fick vi tid på Blå stjärnan i Göteborg i morgon kl.14.00 För att det inte ska bli för stressigt så får Moa vara ledig från dagis.


Nu slappar vi, ska ta en kopp kaffe & hänga lite tvätt.


Av Jenny - 21 september 2010 06:12

Det gick inte att blogga för mig i går, kom inte ut på internet.


Nåväl. Kalle(hunden min)blev remitterad till Blå stjärnan i Göteborg. De kunde inte göra mer på "vår klinik" här. Hoppas de ringer upp mig under dagen så jag får en tid denna veckan. Han har gått ner flera kg, så det är ju inte helt bra att han kräks hela tiden.


I dag är det babysim! Efter det händer nog inte så mycket direkt, utan vi kanske ska pyssla eller något annat roligt ? Får se...


Ha en bra dag!


    

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards