Alla inlägg under april 2011

Av Jenny - 15 april 2011 08:36

God morgon mina vänner!


Då var det fredag igen, alltid lika härligt när helgen är i antågande. Inte för att det kommer att hända så mycket denna helgen men ändå...

Imorgon åker jag för att hämta nya vagnen! Det är väl typ det enda som behövs fixas inför den lilles ankomst, förutom ta fram lite kläder och hämta hem en spjälsäng till men det får bli i maj eller juni.


Var på besök hos BM i tisdags. Allt såg bra ut och vikten är totalt + 6 kg trots att jag äter allt jag vill. Knepigt..men men...

Nu måste ja g ta hand om en liten som vill gå ner för trappen själv. Ha det!

Av Jenny - 8 april 2011 07:56

Hej igen...har fått lite blogglust som kanske märks?

I alla fall så börjar vi repa oss här i huset, förkylningarna är väl så gott som borta. Lovley!


I dag blir det Öppna förskolan efter det hem, lite fix med allt möjligt och i kväll blir det väl sedvanligt fredagsmys. Låter kanske inte så glamoröst men men...


Än så länge har vi inget planerat alls i helgen. Det finns massor att fixa med här hemma, men något skoj hittar vi nog på också.


Kan ni fatta att om 3 månader har vi (förhoppningsvis)en nyfödd i huset igen? Jag har nog inte riktigt fattat dt  iaf :) Vi har i alla fall bestämt vagn nu, och den köper vi nog kommande månadsskifte. Det blir en Babytravel dubbelvagn modell 2011 som precis har släppts på maknaden.

Den kostar en hel del men den nya hade en del finesser jämfört med den förra som kommer att vara användbart för oss och så skillde det bara 500 :- mot den förre modellen. Som tur är så fyller jag snart år så jag har önskat mig litet bidrag till den. Det är ju liksom det enda jag behöver just nu...


Nåväl... färdigtsvammlat för mig.

Ha en underbar dag & helg!

Av Jenny - 6 april 2011 14:48

I dag är det bättre, känner mig piggare om än en förkylning & trötthet kvar i kroppen att läka ut.

Moa har lite hosta kvar & Tindra är lite snorig med det går åt rätt håll.


Ville egentligen inte så mycket mer, utan tänkte visa lite kort som jag tagit det senaste men varit för lat för att visa här ;)



      Moa på simskoleavslutningen. Vill dock inte gärna vara med på kort längre ;)

Av Jenny - 5 april 2011 18:43

Här är det snorigt, ont i halsen och allmänt hängigt just nu. Det är mest jag som är hängig, Moa är lite snorig men pigg så hon har iaf varit på förskolan.


H åkte på jobbresa i går, men kommer hem i kväll som tur är. Natten som var har jag haft så fruktansvärt ont i halsen så jag visste inte var jag skulle ta vägen + att T har sovit oroligt.

Min mamma har varit här på em i dag och hjälpt mig lite med barnen som tur var!


Håller nu tummar och tår för att jag är bättre i morgon...

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards