Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Jenny - 20 januari 2011 10:08

Nu har det kommit till oss också....nämligen en av alla sjukomar som härjar just nu. Moa vaknade och kände sig hängig, ont i huvudet och kroppen. Nu sover hon och har gjort en stund. Jag kan säga som så här att det blir oavsett inget dagis nästa vecka eftersom det går både influensa och vattenkoppor. Vi ska till fjällen nästa helg så man vill ju inte riskera något...


Ang. ta reda på kön på livet i magen denna gången så ska vi inte göra det, jag vill men inte H. Dessutom så är det långt ifrån säkert att det stämmer och det kostar ganska mycket. Vi hörde oss för när vi var på mama mia i GBG och gjorde tidigt UL, och de gör tydligen inte det förrän i v. 26. Dessutom är det svårt för de att se, så ibland händer det att man får åka hem utan att veta ändå sa den barnmorskan. Tids nog får man ju veta ändå och jag känner att huvudsaken är att vi får ett friskt och levande barn,  könet spelar ju egentligen ingen roll :)


Sen har jag hört dom som har fått reda på könet på Näl ändå så jag ska vara lite fräck att fråga tänkte jag när vi ska in på måndag ;)


Kram

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards