Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Jenny - 17 januari 2011 16:10

Jisses vad tiden går...hinner ju aldrig uppdatera här längre!


Men nu blir det lite snabbuppdatering :)


Moa är inne i en extrem trotsperiod just nu. Hon testar mig heeela tiden, framför allt med att lyfta/bära Tindra fast hon vet att hon inte får. Hoppas det går över snart!


Tindra är stadig och har tagit sina första steg. Hon kryper hellre, men det kommer väl. Vaknade lite täppt i dag, men är pigg och glad.


Med mig själv är det bra, ska på ultraljud om exakt en vecka. Spännande! Annars mår jag fint :)

Hela denna veckan är jag själv med barnen, eller ja tills torsdag kväll men sen jobbar han hela fredagen.  Helgen består inte av så mycket ännu, ska på gospelkonsert på fredag kväll, med en lokal kändis ;) Lite firande av svärfar blir det också på fredag då han fyller 66.


Kram på er !

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards