Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Jenny - 3 juli 2011 20:35

Nu är vår minsta stumpa 5 dagar och amningen är minst sagt i gång med massor av mjölk, lite fööör mycket. Jag har under alla amningar med alla barnen haft problem med ett bröst som barnen har svårt att greppa = det gör jäääävligt ont att amma där och det krävs smärtlindring för att ens försöka. Det brukar dock gå bra efter ca 1 vecka när kroppen har "ställt in sig" så jag förösker härda ut helt enkelt...


Vi var tillbaka för läkarundersökning i går och allt var bra förutom att den läkaren misstänkte en ev. höftleds blabla vad hon nu kallade det men hon menade att höftkulan kanske inte ligger riktigt på plats. Hon var långt ifrån säker och det går bara att kolla med ultraljud som vi ska göra i morgon. Dock så sa barnmorskan när hon gått att hon brukar säga så bara för att föräldrarna inte ska strunta i den undersökningen bara för att den är frivillig. Det hade vi inte tänkt att göra, utan hade planerat att göra den i morgon ändå. Håller tummarna för att allt är bra!!


Nu sover hon riktigt långa perioder, men natten som var kom vi inte hem förrän ca 12 vilket gjorde att man inte fick så mkt sömn ändå. Annars går det bra tyker jag, det är bara dessa tuttar som ska ställa in sig, så blir det alldeles kanon!!   

Nu ska jag ta in tvätt och ta en dusch.


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! och välkommen till mitt krypin!
Här kan du läsa om en smått speciell småbarnsmamma och hennes vardag med barn och alla djur...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Graviditeten


Ovido - Quiz & Flashcards